WAŻNE
TERAZ

To w ich dom uderzyły szczątki drona. "Przez okno patrzę: leci dach"

Prada i "afera sukienkowa"

O Miucci Pradzie od zawsze mówiło się, że wyznacza nowe kierunki w modzie, idąc pod prąd obowiązującym trendom. Wszystko, co włoska projektantka zaprezentuje na wybiegu, błyskawicznie staje się obiektem pożądania niejednej wielbicielki luksusowych ubrań i dodatków.

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiał prasowy
Kamila Żyźniewska

/ 9Prada - kolekcja jesień zima 2015/2016

Obraz
© East News

O Miucci Pradzie od zawsze mówiło się, że wyznacza nowe kierunki w modzie, idąc pod prąd obowiązującym trendom. Wszystko, co włoska projektantka zaprezentuje na wybiegu, błyskawicznie staje się obiektem pożądania niejednej wielbicielki luksusowych ubrań i dodatków. Nic więc dziwnego, że projekty Prady cieszą się tak dużym zainteresowaniem stylistów i redaktorów mody - tym bardziej, kiedy mają przed sobą wydanie najważniejszego numeru w roku, czyli numeru wrześniowego.

Biorąc pod uwagę, ze słynny "September Issue" cieszy się największym zainteresowaniem reklamodawców, niezwykle ważne jest to, jaka stylizacja pojawi się na okładce - na tyle oryginalnej i wyjątkowej, by mogła sprzedać imponujący nakład danego pisma.

Wielkie plany redaktorów obrały niepożądany kierunek, kiedy w sieci zaczęły ukazywać się coraz to nowe wydania znanych magazynów mody. I tak oto, z okładki japońskiego "Vogue’a" uśmiecha się do nas Katy Perry w dziewczęcej różowej sukience Prady na ramiączkach. W tym samym projekcie, tym razem w błękitnym odcieniu, prezentuje się gwiazda wrześniowego "Harper’s Bazaar UK", Rosie Huntington-Whiteley.

Pastelowa sukienka z kokardkami i efektownymi biżuteryjnymi aplikacjami przypomina o sobie w sesjach dla pozostałych tytułów. Oprócz niej czytelnicy mogą podziwiać serię bardzo podobnych do siebie projektów, nieznacznie różniących się detalami czy konstrukcją. Po takich obserwacjach. afera w branży mody była już tylko kwestią czasu.

Jak się okazuje, popularna sukienka była zarezerwowana na wyłączność dla każdej z powyższych redakcji, a za wszystkie obietnice był odpowiedzialny jeden z pracowników włoskiego domu mody. Powyższą wpadkę, mocno krytykowaną przez całą branżę, musiał przypłacić utratą stanowiska.

/ 9Rosie Huntington-Whiteley - "Harper's Bazaar UK", wrzesień 2015

Obraz
© Harper's Bazaar UK

O Miucci Pradzie od zawsze mówiło się, że wyznacza nowe kierunki w modzie, idąc pod prąd obowiązującym trendom. Wszystko, co włoska projektantka zaprezentuje na wybiegu, błyskawicznie staje się obiektem pożądania niejednej wielbicielki luksusowych ubrań i dodatków. Nic więc dziwnego, że projekty Prady cieszą się tak dużym zainteresowaniem stylistów i redaktorów mody - tym bardziej, kiedy mają przed sobą wydanie najważniejszego numeru w roku, czyli numeru wrześniowego.

Biorąc pod uwagę, ze słynny "September Issue" cieszy się największym zainteresowaniem reklamodawców, niezwykle ważne jest to, jaka stylizacja pojawi się na okładce - na tyle oryginalnej i wyjątkowej, by mogła sprzedać imponujący nakład danego pisma.

Wielkie plany redaktorów obrały niepożądany kierunek, kiedy w sieci zaczęły ukazywać się coraz to nowe wydania znanych magazynów mody. I tak oto, z okładki japońskiego "Vogue’a" uśmiecha się do nas Katy Perry w dziewczęcej różowej sukience Prady na ramiączkach. W tym samym projekcie, tym razem w błękitnym odcieniu, prezentuje się gwiazda wrześniowego "Harper’s Bazaar UK", Rosie Huntington-Whiteley.

Pastelowa sukienka z kokardkami i efektownymi biżuteryjnymi aplikacjami przypomina o sobie w sesjach dla pozostałych tytułów. Oprócz niej czytelnicy mogą podziwiać serię bardzo podobnych do siebie projektów, nieznacznie różniących się detalami czy konstrukcją. Po takich obserwacjach. afera w branży mody była już tylko kwestią czasu.

Jak się okazuje, popularna sukienka była zarezerwowana na wyłączność dla każdej z powyższych redakcji, a za wszystkie obietnice był odpowiedzialny jeden z pracowników włoskiego domu mody. Powyższą wpadkę, mocno krytykowaną przez całą branżę, musiał przypłacić utratą stanowiska.

/ 9Katy Perry - "Vogue Japan", wrzesień 2015

Obraz
© Vogue Japan

O Miucci Pradzie od zawsze mówiło się, że wyznacza nowe kierunki w modzie, idąc pod prąd obowiązującym trendom. Wszystko, co włoska projektantka zaprezentuje na wybiegu, błyskawicznie staje się obiektem pożądania niejednej wielbicielki luksusowych ubrań i dodatków. Nic więc dziwnego, że projekty Prady cieszą się tak dużym zainteresowaniem stylistów i redaktorów mody - tym bardziej, kiedy mają przed sobą wydanie najważniejszego numeru w roku, czyli numeru wrześniowego.

Biorąc pod uwagę, ze słynny "September Issue" cieszy się największym zainteresowaniem reklamodawców, niezwykle ważne jest to, jaka stylizacja pojawi się na okładce - na tyle oryginalnej i wyjątkowej, by mogła sprzedać imponujący nakład danego pisma.

Wielkie plany redaktorów obrały niepożądany kierunek, kiedy w sieci zaczęły ukazywać się coraz to nowe wydania znanych magazynów mody. I tak oto, z okładki japońskiego "Vogue’a" uśmiecha się do nas Katy Perry w dziewczęcej różowej sukience Prady na ramiączkach. W tym samym projekcie, tym razem w błękitnym odcieniu, prezentuje się gwiazda wrześniowego "Harper’s Bazaar UK", Rosie Huntington-Whiteley.

Pastelowa sukienka z kokardkami i efektownymi biżuteryjnymi aplikacjami przypomina o sobie w sesjach dla pozostałych tytułów. Oprócz niej czytelnicy mogą podziwiać serię bardzo podobnych do siebie projektów, nieznacznie różniących się detalami czy konstrukcją. Po takich obserwacjach. afera w branży mody była już tylko kwestią czasu.

Jak się okazuje, popularna sukienka była zarezerwowana na wyłączność dla każdej z powyższych redakcji, a za wszystkie obietnice był odpowiedzialny jeden z pracowników włoskiego domu mody. Powyższą wpadkę, mocno krytykowaną przez całą branżę, musiał przypłacić utratą stanowiska.

/ 9Lily Donaldson - "Elle UK", sierpień 2015

Obraz
© Elle UK

O Miucci Pradzie od zawsze mówiło się, że wyznacza nowe kierunki w modzie, idąc pod prąd obowiązującym trendom. Wszystko, co włoska projektantka zaprezentuje na wybiegu, błyskawicznie staje się obiektem pożądania niejednej wielbicielki luksusowych ubrań i dodatków. Nic więc dziwnego, że projekty Prady cieszą się tak dużym zainteresowaniem stylistów i redaktorów mody - tym bardziej, kiedy mają przed sobą wydanie najważniejszego numeru w roku, czyli numeru wrześniowego.

Biorąc pod uwagę, ze słynny "September Issue" cieszy się największym zainteresowaniem reklamodawców, niezwykle ważne jest to, jaka stylizacja pojawi się na okładce - na tyle oryginalnej i wyjątkowej, by mogła sprzedać imponujący nakład danego pisma.

Wielkie plany redaktorów obrały niepożądany kierunek, kiedy w sieci zaczęły ukazywać się coraz to nowe wydania znanych magazynów mody. I tak oto, z okładki japońskiego "Vogue’a" uśmiecha się do nas Katy Perry w dziewczęcej różowej sukience Prady na ramiączkach. W tym samym projekcie, tym razem w błękitnym odcieniu, prezentuje się gwiazda wrześniowego "Harper’s Bazaar UK", Rosie Huntington-Whiteley.

Pastelowa sukienka z kokardkami i efektownymi biżuteryjnymi aplikacjami przypomina o sobie w sesjach dla pozostałych tytułów. Oprócz niej czytelnicy mogą podziwiać serię bardzo podobnych do siebie projektów, nieznacznie różniących się detalami czy konstrukcją. Po takich obserwacjach. afera w branży mody była już tylko kwestią czasu.

Jak się okazuje, popularna sukienka była zarezerwowana na wyłączność dla każdej z powyższych redakcji, a za wszystkie obietnice był odpowiedzialny jeden z pracowników włoskiego domu mody. Powyższą wpadkę, mocno krytykowaną przez całą branżę, musiał przypłacić utratą stanowiska.

/ 9Prada - kolekcja jesień zima 2015/2016

Obraz
© East News

O Miucci Pradzie od zawsze mówiło się, że wyznacza nowe kierunki w modzie, idąc pod prąd obowiązującym trendom. Wszystko, co włoska projektantka zaprezentuje na wybiegu, błyskawicznie staje się obiektem pożądania niejednej wielbicielki luksusowych ubrań i dodatków. Nic więc dziwnego, że projekty Prady cieszą się tak dużym zainteresowaniem stylistów i redaktorów mody - tym bardziej, kiedy mają przed sobą wydanie najważniejszego numeru w roku, czyli numeru wrześniowego.

Biorąc pod uwagę, ze słynny "September Issue" cieszy się największym zainteresowaniem reklamodawców, niezwykle ważne jest to, jaka stylizacja pojawi się na okładce - na tyle oryginalnej i wyjątkowej, by mogła sprzedać imponujący nakład danego pisma.

Wielkie plany redaktorów obrały niepożądany kierunek, kiedy w sieci zaczęły ukazywać się coraz to nowe wydania znanych magazynów mody. I tak oto, z okładki japońskiego "Vogue’a" uśmiecha się do nas Katy Perry w dziewczęcej różowej sukience Prady na ramiączkach. W tym samym projekcie, tym razem w błękitnym odcieniu, prezentuje się gwiazda wrześniowego "Harper’s Bazaar UK", Rosie Huntington-Whiteley.

Pastelowa sukienka z kokardkami i efektownymi biżuteryjnymi aplikacjami przypomina o sobie w sesjach dla pozostałych tytułów. Oprócz niej czytelnicy mogą podziwiać serię bardzo podobnych do siebie projektów, nieznacznie różniących się detalami czy konstrukcją. Po takich obserwacjach. afera w branży mody była już tylko kwestią czasu.

Jak się okazuje, popularna sukienka była zarezerwowana na wyłączność dla każdej z powyższych redakcji, a za wszystkie obietnice był odpowiedzialny jeden z pracowników włoskiego domu mody. Powyższą wpadkę, mocno krytykowaną przez całą branżę, musiał przypłacić utratą stanowiska.

/ 9Sukienka Prady w "Teen Vogue"

Obraz
© Teen Vogue

O Miucci Pradzie od zawsze mówiło się, że wyznacza nowe kierunki w modzie, idąc pod prąd obowiązującym trendom. Wszystko, co włoska projektantka zaprezentuje na wybiegu, błyskawicznie staje się obiektem pożądania niejednej wielbicielki luksusowych ubrań i dodatków. Nic więc dziwnego, że projekty Prady cieszą się tak dużym zainteresowaniem stylistów i redaktorów mody - tym bardziej, kiedy mają przed sobą wydanie najważniejszego numeru w roku, czyli numeru wrześniowego.

Biorąc pod uwagę, ze słynny "September Issue" cieszy się największym zainteresowaniem reklamodawców, niezwykle ważne jest to, jaka stylizacja pojawi się na okładce - na tyle oryginalnej i wyjątkowej, by mogła sprzedać imponujący nakład danego pisma.

Wielkie plany redaktorów obrały niepożądany kierunek, kiedy w sieci zaczęły ukazywać się coraz to nowe wydania znanych magazynów mody. I tak oto, z okładki japońskiego "Vogue’a" uśmiecha się do nas Katy Perry w dziewczęcej różowej sukience Prady na ramiączkach. W tym samym projekcie, tym razem w błękitnym odcieniu, prezentuje się gwiazda wrześniowego "Harper’s Bazaar UK", Rosie Huntington-Whiteley.

Pastelowa sukienka z kokardkami i efektownymi biżuteryjnymi aplikacjami przypomina o sobie w sesjach dla pozostałych tytułów. Oprócz niej czytelnicy mogą podziwiać serię bardzo podobnych do siebie projektów, nieznacznie różniących się detalami czy konstrukcją. Po takich obserwacjach. afera w branży mody była już tylko kwestią czasu.

Jak się okazuje, popularna sukienka była zarezerwowana na wyłączność dla każdej z powyższych redakcji, a za wszystkie obietnice był odpowiedzialny jeden z pracowników włoskiego domu mody. Powyższą wpadkę, mocno krytykowaną przez całą branżę, musiał przypłacić utratą stanowiska.

/ 9Rita Ora - "Marie Claire", lipiec 2015

Obraz
© Marie Claire

O Miucci Pradzie od zawsze mówiło się, że wyznacza nowe kierunki w modzie, idąc pod prąd obowiązującym trendom. Wszystko, co włoska projektantka zaprezentuje na wybiegu, błyskawicznie staje się obiektem pożądania niejednej wielbicielki luksusowych ubrań i dodatków. Nic więc dziwnego, że projekty Prady cieszą się tak dużym zainteresowaniem stylistów i redaktorów mody - tym bardziej, kiedy mają przed sobą wydanie najważniejszego numeru w roku, czyli numeru wrześniowego.

Biorąc pod uwagę, ze słynny "September Issue" cieszy się największym zainteresowaniem reklamodawców, niezwykle ważne jest to, jaka stylizacja pojawi się na okładce - na tyle oryginalnej i wyjątkowej, by mogła sprzedać imponujący nakład danego pisma.

Wielkie plany redaktorów obrały niepożądany kierunek, kiedy w sieci zaczęły ukazywać się coraz to nowe wydania znanych magazynów mody. I tak oto, z okładki japońskiego "Vogue’a" uśmiecha się do nas Katy Perry w dziewczęcej różowej sukience Prady na ramiączkach. W tym samym projekcie, tym razem w błękitnym odcieniu, prezentuje się gwiazda wrześniowego "Harper’s Bazaar UK", Rosie Huntington-Whiteley.

Pastelowa sukienka z kokardkami i efektownymi biżuteryjnymi aplikacjami przypomina o sobie w sesjach dla pozostałych tytułów. Oprócz niej czytelnicy mogą podziwiać serię bardzo podobnych do siebie projektów, nieznacznie różniących się detalami czy konstrukcją. Po takich obserwacjach. afera w branży mody była już tylko kwestią czasu.

Jak się okazuje, popularna sukienka była zarezerwowana na wyłączność dla każdej z powyższych redakcji, a za wszystkie obietnice był odpowiedzialny jeden z pracowników włoskiego domu mody. Powyższą wpadkę, mocno krytykowaną przez całą branżę, musiał przypłacić utratą stanowiska.

/ 9Kirsten Dunst na okładce "Town & Country"

Obraz
© Town & Country

O Miucci Pradzie od zawsze mówiło się, że wyznacza nowe kierunki w modzie, idąc pod prąd obowiązującym trendom. Wszystko, co włoska projektantka zaprezentuje na wybiegu, błyskawicznie staje się obiektem pożądania niejednej wielbicielki luksusowych ubrań i dodatków. Nic więc dziwnego, że projekty Prady cieszą się tak dużym zainteresowaniem stylistów i redaktorów mody - tym bardziej, kiedy mają przed sobą wydanie najważniejszego numeru w roku, czyli numeru wrześniowego.

Biorąc pod uwagę, ze słynny "September Issue" cieszy się największym zainteresowaniem reklamodawców, niezwykle ważne jest to, jaka stylizacja pojawi się na okładce - na tyle oryginalnej i wyjątkowej, by mogła sprzedać imponujący nakład danego pisma.

Wielkie plany redaktorów obrały niepożądany kierunek, kiedy w sieci zaczęły ukazywać się coraz to nowe wydania znanych magazynów mody. I tak oto, z okładki japońskiego "Vogue’a" uśmiecha się do nas Katy Perry w dziewczęcej różowej sukience Prady na ramiączkach. W tym samym projekcie, tym razem w błękitnym odcieniu, prezentuje się gwiazda wrześniowego "Harper’s Bazaar UK", Rosie Huntington-Whiteley.

Pastelowa sukienka z kokardkami i efektownymi biżuteryjnymi aplikacjami przypomina o sobie w sesjach dla pozostałych tytułów. Oprócz niej czytelnicy mogą podziwiać serię bardzo podobnych do siebie projektów, nieznacznie różniących się detalami czy konstrukcją. Po takich obserwacjach. afera w branży mody była już tylko kwestią czasu.

Jak się okazuje, popularna sukienka była zarezerwowana na wyłączność dla każdej z powyższych redakcji, a za wszystkie obietnice był odpowiedzialny jeden z pracowników włoskiego domu mody. Powyższą wpadkę, mocno krytykowaną przez całą branżę, musiał przypłacić utratą stanowiska.

/ 9Gigi Hadid w sukience Prady w sesji dla "W Magazine", wrzesień 2015

Obraz
© W Magazine

O Miucci Pradzie od zawsze mówiło się, że wyznacza nowe kierunki w modzie, idąc pod prąd obowiązującym trendom. Wszystko, co włoska projektantka zaprezentuje na wybiegu, błyskawicznie staje się obiektem pożądania niejednej wielbicielki luksusowych ubrań i dodatków. Nic więc dziwnego, że projekty Prady cieszą się tak dużym zainteresowaniem stylistów i redaktorów mody - tym bardziej, kiedy mają przed sobą wydanie najważniejszego numeru w roku, czyli numeru wrześniowego.

Biorąc pod uwagę, ze słynny "September Issue" cieszy się największym zainteresowaniem reklamodawców, niezwykle ważne jest to, jaka stylizacja pojawi się na okładce - na tyle oryginalnej i wyjątkowej, by mogła sprzedać imponujący nakład danego pisma.

Wielkie plany redaktorów obrały niepożądany kierunek, kiedy w sieci zaczęły ukazywać się coraz to nowe wydania znanych magazynów mody. I tak oto, z okładki japońskiego "Vogue’a" uśmiecha się do nas Katy Perry w dziewczęcej różowej sukience Prady na ramiączkach. W tym samym projekcie, tym razem w błękitnym odcieniu, prezentuje się gwiazda wrześniowego "Harper’s Bazaar UK", Rosie Huntington-Whiteley.

Pastelowa sukienka z kokardkami i efektownymi biżuteryjnymi aplikacjami przypomina o sobie w sesjach dla pozostałych tytułów. Oprócz niej czytelnicy mogą podziwiać serię bardzo podobnych do siebie projektów, nieznacznie różniących się detalami czy konstrukcją. Po takich obserwacjach. afera w branży mody była już tylko kwestią czasu.

Jak się okazuje, popularna sukienka była zarezerwowana na wyłączność dla każdej z powyższych redakcji, a za wszystkie obietnice był odpowiedzialny jeden z pracowników włoskiego domu mody. Powyższą wpadkę, mocno krytykowaną przez całą branżę, musiał przypłacić utratą stanowiska.

Źródło artykułu: WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Kiedyś mieszkała na dworcu. Dziś jej życie wygląda zupełnie inaczej
Kiedyś mieszkała na dworcu. Dziś jej życie wygląda zupełnie inaczej
Piękne imię wymiera. Nosi je zaledwie pięć Polek
Piękne imię wymiera. Nosi je zaledwie pięć Polek
Zamiast wyrzucać, włóż za kaloryfer. Efekt widoczny na rachunku
Zamiast wyrzucać, włóż za kaloryfer. Efekt widoczny na rachunku
Gra z mężem w "M jak miłość". Nie każdy wie, że są parą
Gra z mężem w "M jak miłość". Nie każdy wie, że są parą
Głośno o ich ślubie. "Po piętnastu latach taki spontan"
Głośno o ich ślubie. "Po piętnastu latach taki spontan"
Wsadź cebulki we wrześniu. Wiosną sobie podziękujesz
Wsadź cebulki we wrześniu. Wiosną sobie podziękujesz
Skomentowała rosyjskie drony w Polsce. Zaapelowała w sieci
Skomentowała rosyjskie drony w Polsce. Zaapelowała w sieci
List zawisł na klatce. "Bardzo was wszystkich przepraszam"
List zawisł na klatce. "Bardzo was wszystkich przepraszam"
Wskoczyła w "wystrzępioną" spódnicę. Zadała szyku na koncercie
Wskoczyła w "wystrzępioną" spódnicę. Zadała szyku na koncercie
Od dwóch lat jest sama. "Dla mnie już nie istnieje słowo związek"
Od dwóch lat jest sama. "Dla mnie już nie istnieje słowo związek"
Zakochała się na planie. Dziś żyje u boku 75-letniego reżysera
Zakochała się na planie. Dziś żyje u boku 75-letniego reżysera
Tak wyszła na ulicę. Kozaki to wisienka na torcie
Tak wyszła na ulicę. Kozaki to wisienka na torcie